استفاده از یو پی اس برای پکیج

یو پی اس مخصوص پکیج دیواری چطور کار می کند ؟

یو پی اس مخصوص پکیج دیواری چطور کار می کند ؟

استفاده از یو پی اس در پکیج

سیستم های گرمایش مدرن امروزی مانند پکیج های دیواری مجهز به پمپ گردش آب و برد الکترونیکی کنترل کننده هستند که با برق کار می کند.

اگر به دلایلی برق منزل قطع شود ، پمپ گردش آب از کار می افتد و این منجر به توقف کامل سیستم گرمایش می شود.

بی شک راه حل این مسئله استفاده از یک منبع تغذیه بدون وقفه یا UPS می باشد .

دستگاه یو پی اس نه تنها برای تامین برق سیستم گرمایشی ، بلکه برای بهبود کیفیت برق عرضه شده به آن نیز ضروری است.

برق تولید شده برای راه اندازی پمپ گردش آب و سایر عناصر سیستم از جمله برد الکترونیکی کنترلی سیستم که مجهز به یک ریزپردازنده حساس می باشد ضروری است.

این قطعه معمولاً به افت ولتاژ در شبکه حساس است و با افزایش ناگهانی آن پردازنده به سادگی می تواند خراب شود.

یو پی اس می تواند این ولتاژ مناسب سینوسی را به خوبی تامین کند.

بدین ترتیب شرایط لازم برای عملکرد عادی شیرهای الکترومغناطیسی، موتورها، پمپ ها، پردازنده ها، ترانسفورماتورها و سایر کنترل های سیستم گرمایشی مانند پکیج فراهم می شود .

هنگامی که برق قطع می شود، یو پی اس به طور خودکار ولتاژ DC باتری ها را به 220 ولت AC تبدیل می کند و آن را تا زمانی که برق شهری مجددا وصل شود یا تا زمانی که شارژ باتری تمام شود، به تجهیزات گرمایشی می رساند.

زمانی که برق مجدداً در شبکه ظاهر می شود، حالت عملکرد UPS به طور خودکار تغییر می کند و پکیج یا هر نوع سیستم گرمایشی که به یو پی اس متصل است دوباره برق را از شبکه 220 ولت دریافت می کند و شارژر شارژ کامل باتری را بازیابی می کند.

تغییر حالت های کاری یو پی اس در کمتر از یک ثانیه صورت می گیرد، بنابراین عملکرد تجهیزات الکتریکی عملا متوقف نمی شود.

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده وجود یو پی اس برای برخی لوازم خانگی از جمله پکیج های دیواری جهت تداوم کار در مواقع قطعی برق و نیز حفظ مدارات الکترونیکی حساس آن ضروری بنظر می رسد چرا که در صورت آسیب دیدن هزینه ی بالایی را به مصرف کننده تحمیل می نماید .

شرکت سازگار توان با در نظر گرفتن تمامی ویژگی های فنی دستگاه شما بهترین نوع یو پی اس را که کارایی مناسبی را ارائه نماید به شما مشتری عزیز معرفی نموده و جهت آسایش خیال شما در محل نصب نموده و گارانتی می کند .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *