یو پی اس مشهد

عرضه یو پی اس در مشهد

خرید یو پی اس در مشهد

موقعیت استراتژیک مشهد

یو پی اس مشهد : شهر مشهد و استان خراسان رضوی که با دارا بودن 38 شهرک و ناحیه صنعتی فعال در خود، سهم بسزایی در پیشرفت و پویایی صنعت و تولید محصولات استراتژیک در کشور را داشته است . همچنین مشهد بعنوان یه کلان شهر مذهبی و گردشگری به مرور طی سالها رشد قابل توجهی یافته و به نوعی با گسترش دانشگاه ها ، مراکز پزشکی و درمانی ، مراکز تفریحی ، مراکز خرید کالا و خدمات متنوع و متعدد ، مراکز اداری و دولتی مهم و … همواره از اهمیت فوق العاده ای در بین اهالی استان های شرقی کشور برخوردار بوده است . اهمیت موارد ذکر شده و از طرف دیگر لزوم تامین مستمر انرژی برق سالم و با کیفیت برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان با تجهیزات حساس و گران قیمت و نیز خدماتی که بروز وقفه در عملکرد آنها ممکن است منجر به خسارات مالی یا جانی گسترده گردد لزوم چاره اندیشی و پیشگیری از حوادث را با روش های علمی و استاندارد قبل از وقوع قطعی برق اجتناب ناپذیر می نماید . در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که در صنعت برق کشور بوجود آمده و پیش بینی ها نیز نشان از استمرار آن طی سالهای آتی دارد، لذا بروز قطعی های مکرر برق در سطح کشور مشکلات فراوانی را برای تمامی مشاغل و نیز زندگی روزمره مردم ایجاد نموده است .

راه حل

خوشبختانه در دنیای امروز بشر به کمک فناوری توانسته تقریبا برای هر مشکلی راه حلی پیدا کند . قطعی برق هم مشکلی نیست که نتوان بر آن غلبه کرد . امروزه برای حل این مشکل دستگاه هایی بنام یو پی اس یا همان منبع تغذیه بدون وقفه (Uninterruptible Power Supply) طراحی و ساخته شده است که قادرند برق سالم و فیلتر شده را بطور مستمر و بدون هیچگونه زمان تاخیری پس از قطع برق شهری به مصرف کننده انتقال داده و تا ساعت ها پس از وصل مجدد برق بکار خود ادامه دهند . قطعی و وصل مکرر برق و نوسانات ولتاژ و فرکانس در شبکه برق علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد مشاغل، فعالیت ها، خدمات مختلف و نیز فعالیت روزمره افراد موجب آسیب به تجهیزات الکتریکی که بعضاً بسیار گران قیمت بوده و هزینه تعمیر بالایی دارند می گردد لذا استفاده از یک منبع انرژی مطمئن مانند یو پی اس برای این تجهیزات در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد .

چه کسی باید یو پی اس تهیه کند ؟

نکته ** : در صورتی که تمام شرایط زیر فراهم باشد استفاده از دیزل ژنراتور و موتور برق کافی خواهد بود و نیازی به تهیه یو پی اس نخواهید داشت : 1- هنگامی که وقفه در وصل مجدد برق اهمیتی نداشته باشد . 2- فضای مناسب برای استقرار دیزل ژنراتور یا موتور برق با توجه با آلودگی صوتی و محیطی زیاد و با در نظر گرفتن پیش بینی های ایمنی فراهم باشد . 3- تجهیزات مصرف کننده حساس کامپیوتری ، پزشکی و آزمایشگاهی ، ابزار دقیق صنعتی و لوازم الکترونیکی حساس به دیزل ژنراتور و موتور برق متصل نشوند . شرکت سازگار توان الوند با تکیه بر تجربه و تخصص مهندسین و کارشناسان خود مفتخر است در شهر مشهد و استان خراسان با تامین گروهی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات حال حاضر دنیا که در سطح بین المللی شناخته شده و دارای جایگاه ویژه ای می باشند نیاز مشتریان عزیز را در زمینه تجهیزاتی شامل انواع یو پی اس و استابلایزر ، باطری یو پی اس ، دیزل ژنراتور و موتور برق مرتفع نماید .

https://www.kstar.com

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *